Ryssät hyökkäsivät Syyriaan! Nyt meille Eurooppaan tulossa tuhansia uusia pakolaisia Syyriasta!
Venäjä lähetti pakolaiset meille!
12
129
Vastaukset
- jggfgj
Putinin tuhoretkestä Syyriaan ei ole mitään hyötyä kenellekään. Se heikentää jopa venäläisten omaa turvallisuutta kuten alas rysähtänyt matkustajakone osoittaa!
- ghjhghkg
Venäjä helvettiin Syyriasta!
- Väyry
Viimeviikolla tuli Libanonista ja Palestiinasta pakolaisia kun Judet pommittaa.
Suurin osa pakolaisista on tullut 80% Irakissa joka on turvallinen suurelta osin. - jfjfgkh
Ja lisää Syyrian pakolaisia tulee päivittäin Eurooppaan päivittäin!
- fjjfjf
Putin tuhoaa Syyrian ja Euroopankin tuhoretkellään!
- Hittmiss
Entäs Jokapaikan Usa ??? sekin sekaa ja pommittaa siellä,, Ihmeen sitkeitä on kun Suurmaat muut pommittaa urakalla eikä osu.
- Taas
Hei sinä Meimun balasi, etkö vielä oppinut, että Venäjä haluaisi rauhaa ja päästää eroon Isisin tunkijoista.
- taasko
Etkö vieläkään tajua, etteivät ne ryssät ja muutkaan ulkovallat siellä rauhan takia huseeraa. Omaa asiaansa ne siellä ajavat. Sitä paitsi ryssätkin tajusivat vasta Siinain lento-turman jälkeen, että ISIS:kin on olemassa.
- hghkgkhgkgh
Putinin kaverien eli natsien kannatus vain nousee ryssien pommitusten myötä!
- eitolkkua
Niinpä. Ei tolkun tolkkua ryssien sotaretkellä.
- gkhkghk
Ryssät pommittavat siviilejä ja tekevät pakolaisia!
- ghkkhgkhg
Ryssät helvettiin Syyriasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184