Minua sitten suoraan sanottuna vituttaa (anteeksi kielenkäyttöni) nämä naiset mitkä valittaa ettei ole rahaa ja kun en saa töitä. Pitää elää vain miehen palkalla. Onhan teillä värkki millä saatte tienattua hyvät rahat eli menkää myymään itseänne niin ei jää niin paljon aikaa tuhlata sitä rahaa kaupasta toiseen hyppäämällä. Kyllä joku varmastikkin maksaa teidänkin tavarasta jos vain tyrkytätte itseänne.
Ei kun myyntiin vain jos rahat ei riitä.
2
171
Vastaukset
- eituumitään27
Kylmuakin suututtais elättää toista. Olen nainen mutta itselläni taas päinvastainen tilanne. Kaikissa suhteissa itse olen ollut se maksaja, maksan laskut sekä ulkomaanmatkat.... maksan koska haluan reissata. Mieheni tienaa minua vähemmän, enkä itsekkään tienaa mielettömästi (2400 e kk) en kyl kestäis sitä ettämies makaisi vaan kotona ja minä maksaisin kaiken.
- blaahblaahblaah
Komppaan aloittajaa, joskin olen nainen. Miksi ylipäätänsä ihmiset valittavat, että kaikki on kallista ja mitään ei jää säästöön? Ei ole pakko asua yksin yksiössä vuokralla ja ei ole pakko ostaa uusia vaatteita ja kenkiä jatkuvasti tai tilata niitä netistä. Ei ole pakko olla tonnin tietokonetta ja puhelinta. Ei ole pakko käydä viihteellä ja ei ole pakko laittaa niitä tekokynsiä ja ripsienpidennyksiä, jos sitten alkaa se maukuminen, että ''lainaa ny vittu rahaa'', ''anna jämät'', ''anna huikka'' tai että en mä voi tehdä mitään, kun rahat on loppu kuun lopussa ja vasta kuun alussa tulee rahaa.. Blaah blaah.. Vaikka töitä ei olisi, niin menoja voi karsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748