jännevammainen hevonen

neuvoton

Voisiko joku valaista miten ja kannattaako jännevammaista hevosta myydä vaikka olisi parantunut? Kuinka paljon hevonen voisi maksaa jos se on 5500€ maksanut 3v sitten?
Hevonen on mennyt eteenpäin paljon koulussakin. Hyppyuralle voi sanoa hyvästit mutta uskaltaako myydä edes koulukäyttöön... kestääkö jalat treenaamista ym kysymyksiä paljon.
Kertokaa kokemuksia, näkemyksiä ja tuntemuksia.. kaikki auttaa päättämään mitä tehdä hevoselle.

1

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasiro

Jos se on parantunut niin voihan sen myydä. Toisaalta, jännevika vaivaa aika-ajoin, täydellisesti se ei parane ( minun tietääkseni ).
      Mutta kannattaa sanoa ostajaehdokkaalle että vamma on olemassa. Kerro myös onko se kestänyt sinun käyttösi ja kauanko kerralla menet sillä. Jos se kestää parin tunnin koulutreenin ja on osaava hevonen, se saattaa helpostikkin mennä. Kerro myös voiko sillä mennä edes kavaletteja, useimmat hevosen ostajat haluaisivat hypätä edes pieniä esteitä edes joskus.
      Se kertoo ostajalle onko hevonen hänelle hyvä ja osoittaa sinun rehellisuutesi. Suurta hintaa et tietenkään voi pyytää mutta en lähde arvailemaan sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe