Emo ei huolehdi pennuistaan

Apuatarvitaan

Koirani jouduttiin keisarileikkaamaan viime perjantaina vaikean synnytyksen takia. Pentuja oli kolme joista yksi kuollut kohtuun. Rotu on Chihuahua.
Nyt emo on ollut todella kipeä leikkauksesta ja ei ole kertaakaan suostunut imettämään pentuja. Jos pennun laittaa nisille emo huutaa tuskasta eikä imettämisestä tule mitään.
Olemme ruokkineet pentuja yötä päivää kahden tunnin välein ja paino nyt ei ainakaan tippumaan ole alkanut, mutta ei liiemmin noussutkaan.
Haluaisin nyt todella neuvoja ja kokemuksia tälläisestä tilanteesta. Soitin eläinlääkärille ja hän käski antaa emonmaidonkorviketta ja yrittää pentuja nisille.
Yritetty siis on ja tuntuu ettei emokoiralla muutenkaan äidinvaistoja ole. Ei ole edes kertaakaan nuollut pentuja.
Selviytyvätkö pennut pelkällä maidonkorvikkeella?

2

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1520

Kannattaa etsiä keinoemoa esim. facebookissa on keinoemopalsta. Omat voimat loppuu jos ei emo edes nuole pentuja tai mitenkään osallistu. Soita kuitenkin ihan ensineläinlääkäriin ja pyydä kunnon kipulääkkeet. Kun kipu helpottaa, saattaa vielä alkaa hoitamaankin. Tsemppiä!

• toivotonolo

mä oon kasvattanut yhden pentueen syöttämällä ne kahden tunnin välein ja rankkaa oli mutta kaikki jäivät henkiin . emältä ei tullut maitoa . laitoin pentujen vatsaan hunajaa aluksi emä nuoli sen jälkeen niitä mielellään . naapurissa kävin auttama keisarinleikattua tipsuemoa joka ei antanut oman emännän laittaa pentuja nisille mutta minulle se lopulta luovutti . pidin määrätietoisesti päästä kiinni asetin pennut nisille avaamalla niisen suut ensin peukalo etusormi systeemillä ja pidin nisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe