Konkat jouduin taakseni jättämään, mutta lienee vain hyväksyttävä se tosiasia näin vuosien jälkeen. Toivottavasti alanko on vain ohimenevää ja pääsisin takaisin edes dynaamisella tasolla. Voi kunpa tämä olisikin uuden tarun alku. Jos vain hän mitenkään kykenisi ymmärtämään tapahtunutta vääryyttä ja olisi edes hetken tukenani, kaikki olisi minulle vielä mahdollista. Ja silloin myös minä voisin tarjota kaiken sen hyvän minkä sisääni sulkenut olen, muille näyttämättä jättänyt - rakkauteni.
Menetetty ääni, menetetty nainen
Matkijalintu
1
206
Vastaukset
- Ei.menettyjä.olekkaan
vielä tässä vaiheessa, sillä vasta Jeesuksen valtakunnassa meitä ihmisiä kohtaa elämän veden lähteet.
Vaikka olisi 110 vuotias, tai samoin 10 vuotias, niin ei mitään menetettyä elävällä ihmisellä, eikä todellisuudessa edes kohdustaa abortoiduilla, sillä Jumala on hyvä Luojana, ja ihmisen kuvakseen luonut, ja antaa elämää hyvyydessään, ja rakkautensa tunnusmerkkinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096