Avomieheni on alkanut katsella muita. Olen kuulemma rupsahtanut.
Olen yhden lapsen äiti.
Kolmekymppinen ja rupsahtanut?
2
177
Vastaukset
- hulinaneito
Jaa. No sellasta se elämä on. Mä oon 36 vuotias vähän rupsahtanut sinkkunainen. Mua katselee lähinnä noin 20-vuotta vanhemmat miehet. Et eipä täälläkään hyvin mee. En viitti enää edes panostaa ulkonäkööni. Ikääntyminen on fakta minkä miehetkin joutuu kohtaan. Kaikki miehet tosin eivät näe itseään rupsahtaneina vaan kuvittelevat olevansa kuin parikymppiset adonikset. Omia ryppyjä ei nähdä laisinkaan esim. mun miespuolinen 41 vuotias ystävä ei havaitse omia silmäryppyjään vaikka aika syvät jo. Ihme homma.
- nuoruusedessäjatakana
Rupsahtaminen on omista valinnoista kiinni.Terveellinen ruoka painonhallinta on avain hyvään oloon. Pois liiallinen alkon kittaamien ja tupakointi mättöateriat.Alkakaa hoitamaan ihoanne ja joogatkaa kasvoja kaulaa -se tekee "kohotuksen" ilman veistä.Alkakaa jokin kiva harrastus-älkää unohtuko sohvan nurkkaan asumaan. Muistakaa myös hyvä hammashygienia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096