Löytyykö naista, joka olisi valmis maksamaan viehättävän nuoren naisen seuranpidosta (olen täysiikäinen kuitenkin)? Puhun nyt ihan kokonaisvaltaisesti, keskustelusta, ulkona käymisestä jne. Paitsi tietty jos asustelet eri kaupungissa eikä sinulla ole mahdollisuutta matkustaa, silloin pitäisi hieman soveltaa mutta omasta mielestäni onnistuu kyllä... Minulla on myös kuvia, joita voin sinulle lähettää... ;) Eniten koko asiassa itseäni kiehtoo epäsovinnaisuus, haluan kokea jotain vähän jännempää...
Haluatko naisseuraa itsellesi? ;)
alittlefunforyasoul
5
324
Vastaukset
Kik: r0shan_
- alittlefunforyasoul
Valitettavasti en omista Kikiä! :) E-mail, tai joku?
- I512
Tuo kaveri sattuu olemaan joku arabi-mies ;) mut go for it!
- alittlefunforyasoul
No enpä sitten taida. :D Mitähän ne kuvittelee, ihan kuin en tunnistaisi miestä naisesta viimestään siinä vaiheessa kun naaman näen. :D
vesh4_2007@yahoo.com Olen Kiinostutnt :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295