Kaksi surkeaa viikkoa peräkkäin

ahneen_loppu

En käsitä miten tuon kestin. Nukuin viime yönä 3 ja puol tuntia. Olisin nitkahtanu jos olisi pitäny viä jatkaa.
Ei tarvinnu. Olin menossa vararikkoon. Aamupäivällä selvisi että minulla on rahoittaja ja ja tulen selviämään.
Lepäsin kotona tänään pientä puuhaa tehden. Henkinen paine on niin kuluttavaa. Kävin läpi ahtaan luukun. Nyt helpottaa.

3

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JumalaAuttaaIhmistä

Minulla oli kiva viikko. Olen oman onneni seppä.

• risteiliä

Älä sure niin se näyttää olevan melko surkeata muillakin. Olin juuri käymässä Tallinnassa ja tidätkö mitä? Laivassa oli todella hyvä yhtye soittamassa laulamassa ja esiintymässä. Siitä huolimatta suurin osa ihmisistä simputti jotain tieto automaattia, kännykkäänsä tablettiaan tai jotain muuta. Nämä ihmiset ei ole ympäristöstään tietoisia näitten simputettaviensa kanssa. Mutta miksi ostaa kallis risteily jos siellä ei ole muuta tekemistä kuin tietokoneitten simputus. Samahan se on simputtaa sitä konettaan vaikka omassa vaate komerossa. Kaikkialla simputetaan, kassa jonossa, laiva terminaalissa itse laivassa. Milloin nämä ihmiset todella elävät tanssimassa oli vain muutama pari hyvääkään ohjelmaa ei seurata, kun simputukselta ei ehdi sitä seuraamaan. Väittäisin, että näitten ihmisten elämä on vähintään yhtä surkeata ja tapahtuma köyhää kuin sinunkin! Huomasin kiinnittäväni huomiota tähän aikamme ilmiöön niin meno kuin tulomatkallakin yksi mies ja yksi nuori nainen ei varmasti tehnyt juhlasalin puolella muuta kuin simputti koneitaan. Aika kallista ympäristöä simputtamiselle, sanoisin!! Älä sure meistä muistakin on tullut epäaitoja ihmisiä ja samanlaisia putki aivoja kuin koneemme ovat!!

• harrastustoiminta

Menneellä viikolla ulkoilin paljon koiran kanssa, kävin pari kertaa kaupoissa ja yhden kerran äidin luona kylässä. Nettailin ja puhelin puhelimeen, juttelin muiden naapurien ja koiran taluttajien kanssa, sain kaksi puhelua koko viikolla. Harrastin tv katselua, lenkkeilyä, urheiluohjelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe