Ehdotelkaas hyviä pc ja pleikka pelejä :) oon 14wee tyty :) mielellään jotaki vähän jännempiä :D
Hyviä pelejä?
28
481
Vastaukset
- 123412341234
The walking dead ehottomasti ja sit loli
- PCMRC
Jos rahaa on ja kone pyörittää ni Fallout 4 ehottomasti, en sit tiiä minkälaisist peleist tykkäät mut siinä on ainaki yks ihan perkeleen hyvä peli.
- 14weee
Pelaan yleensä alasti.
- nuorista_kiinnostunut
Hehehe, ei tainnut olla alkuperäisen kommentti tämä :D
Mut hauska ajatus kyllä tuo, tuliskohan pelaamisesta mitään jos pelais noin kaksinpeliä? ;)
Verdun ja Elite: Dangerous ainaki :)
- Robloxx
Tiedän tälläisen multiplayer online netti pelin, nimeltään 'Roblox'. Nuorempana pelasin todella paljon ja siihen jää loukkuun heti, kun löytää itsellensä sopivan pelin.
Linkki: https://www.roblox.com/games/?SortFilter=default&TimeFilter=0&GenreFilter=1&rbxp=38860671 GTA San Andreas on klassikko
Ööm en hirveesti pelaa pc pelejä mutta pleikalle: Peli sarja: Kingdom Hearts, Final Fantasyt, Crash bandicoodit, slyt, spyrot, narutot ja no sekin on PC:lle skyrim
- hauka.femputtina
LA Noire.
- paraspeli
Plants vs Zombies!
- En_ooo_jonne
Änäri 16
- PCMASTERRACE
Dota 2, CS:GO,Rocket League
- Fifa_17
Fifa on tosipelaajien valinta
- vitunpeasent
VITTU SINÄ JA SUN TOSIPELAAJAS VITUN FIFA JONNE ET VARMAA EES TIIÄ EMO- JA KOVALEVYN EROA
- Hauka.tietää
Emo on äidin omistama levy ja kovalevyjä saa rautakaupasta.
- HienoNimimerkki
Omat suosikit on ollunna Portal (1&2), Bioshock (1&2) & Fallout New Vegas.
Ja kait sitä Don't Starve:n & Alice: Madness Returns:n vois mainita (oma sisko tykkää). - loner69lol
ori and the blind forest on mun mielestä hyvä ja fallout 4 on kans ok. fran bow on ihana (mun lempipeli) mut se on sillee vähän raaka et en suosittele jos sun mieli ei kestä edes yhtä kuollutta rottaa xD
- residentevilfan
Resident evil origins collection ps4 & RE7. Ne on hyviä. Ja kevyemmästä päästä hyvä on plants vs. Zombies garden warfare 2. Se lasten komediafantasia räiskintä. Mutta jos jännitystä kaipaat niin noi edellä mainitut.
- Pelittäjäpro
Titanfall 2, battlefield 1, horizon zero dawn, resident evil 7, cities skylines,
Suosittelen New Kind of Adventurea, löytyy Steamista. Erinomainen peli.
- 16.v
Mitä tällä hetkellä itse pelaan, mainittakoot ps 2 ajan ratchet & clankit. nykyisistä watchdogs 2, final fantasy 15. Pakko myös mainita Kingdom Hearts, yksi parhaista pelisarjoista joita olen pelannut
- esfsf
Wacky Wheels, Nascar, Beneath the Steel Sky, Simpuisto, Kings quest 2, Keen 4e
- GeraltOfRivia
Witcher 3 enempää ei tarvi sanoa
- ezzp
csgo outlast2 Battlefield 1 ja unturned (ilmainen)
- f124f12414f
pip-peli, ole rauhassa sisko et pääse pelaamaan putkipeliäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259