Mitä helvettiä!!

mitähelvettiä

Miksi ulkomaisissa nettiostoskaupoissa pitää maksaa luottokortilla?? Mä löysin sieltä aivan ihania vaatteita ja halvalla, mutta mun luottokortilla ei ollut katetta tarpeeksi. Mä kysyn että miksi ne ei lähetä laskua??? Mä olen kyllästynyt näihin H&M tuotteisiin ja ne näyttääkin ihan hirveiltä päällä.

9

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaselväasia

Tuotteita ei lähetetä laskulla juuri sen vuoksi, etteivät kaltaisesi maksukyvyttömät pitkin maailmaa pääse huijaamaan myyntifirmoja. On huomattavan kallista periä saataviaan ulkomailta.

Mitään ongelmaa ei ole, kun tilillä on katetta. Sinulla ei katetta ollut. Aika selvää on, ettei voi ostaa, kun ei ole varaa. Ostat sitten kun sinulla on siihen varaa.

• hyiolkoon

Sä olet liian köyhä shoppaileen. Sun täytyy ymmärtää, et sä et ole ihminen joka pystyy tosta noin vaan shoppaileen. Sun täytyy mennä ittees ja suksia kuuseen. Sun kaltaset köyhät ihmiset etoo mun kaltaisia tosellisia menestyjiä. Köyhdy pois vitun kirppu. Mene ettiin kenkäs vaikka jostain roskiksesta vitun toisen luokan kansalainen.

• Heikki6

Keskustelun laatu taas aika alhaalla... Voiskohan ylläpitö vaikka olla hereillä välillä.

• Heikki6

Tiedoksi muuten, että monet EU alueen kaupat hyväksyvät IBAN etumaksun. Tilisiirto on myös kauppiaalle halvempi vaihtoehto, kun luottokunnat ei rosvoa prosenttejaan välistä.

• 10.vuottaverkosta

Tilisiirrossa ulkomaille ja myös suomeen tuntemattomalle riskin ottaa maksaja. Jos ei tiedä täysin kaupan taustoja ,onko toiminut esim vähintään 5 vuotta ym niin kannattaa maksaa Paypalin kautta ostokset. Kaikissa suurissa sekä suosituissa kaupoissa verkossa on se mahdollisuus,jos ei ole niin se jo varoittaa minua.

• luottokoetuksella

IS-uutisen mukaan moni ei halua rekisteröityä ostaakseen verkkokaupasta. En minäkään. En halua pankkitunnuksiakaan. En halua käyttää credit-vaihtoehtoa maksamiseen. Ostan verkkokaupasta vain pakon edessä. Silloinkin maksu on voitava suorittaa postiennakolla tai vastaavalla samalla, kun tarkistan, että tilaus on tahtoni mukainen.

• luottokoetuksella

Toimitus vastaa tilaustani siis.

• tylsistynytjo

Eli sä avaat sen paketin siinä postin tiskillä ja tutkit tavaran, mahdollisesti jopa sovitat vaatteet ja kengät, ennen kuin suoritat maksun? Kerro mikä posti. Haluan nähdä tämän.

• luottokoetuksella
        tylsistynytjo kirjoitti:

Eli sä avaat sen paketin siinä postin tiskillä ja tutkit tavaran, mahdollisesti jopa sovitat vaatteet ja kengät, ennen kuin suoritat maksun? Kerro mikä posti. Haluan nähdä tämän.

Avaan maksettuani, koska pakettia ei saa avata ennen maksamista. Tuotetta on turha raahata kotiin, jos se ei vastaa tilausta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe