Ja hymyilemällä ja hakemalla katsekontaktia mieheen.Hapannaamat ja yrmeät-vaikka olisi kauniskin-jäävät seinäsruusuksi. Pitää olla valmis juttelamaan eikä esittää mykkää jos mies lähestyy sinua,Näin yksinkertaista se on.
Olemalla hyväntuulisen näköinen
7
228
Vastaukset
- ässähässäkkä
Tuo on niin totta. Hymy on kaunein koru. Vaikka olen lähemmäs viisikymppinen pieni tavallisennäköinen nainen vientiä tuntuisi olevan jos ravintolaan menen. Olen kyllä mukavasti naimisissa eikä selaista tarvetta ole, mutta piristäähän se pieni flirtti ketä vaan :).
- ei.katselua.ei.hymyä
Mies isketään siten että nainen menee juttusille ja kysyy lopuksi miehen puhelinnumeroa, yksinkertaista.
- Kokennnut
Mies isketään pysyvään suhteeseen siten, että salataan yksinhuoltajuus.
- h89pf7f89
Paras. Mutta avoliitossa elarit juoksee edelleen, ellei se ex tajua.
- sosimble
Olemalla kaunis-sen kun menet ja viet puhumattoman suomi-miehen..
- hotlegs
Vilauta vaivihkaa stay upin reunoja ja sukkanauhaa..minihame ja korkeat saappaat kauniissa pitkissä säärissä-Mies antautuu heti.
- 17O6
Nuo "happamat" naurattaa aina. Olen pitkään ihmetellyt että mikä siinä on jos sattuu saamaan hieman kauniimman ulkokuoren, niin sitten ollaan niin yrmyä niin yrmyä ja hapanta että. Katsekkin on usei tyhjä kuin lehmällä. Miten se ulkokuori niin muovaa luonnetta? Ja jos joskus vähän koittaa jututtaa niin katsellaan toisaalle tai räpläillään kännykkää.
Muutamia tällaisia olen seurannut vierestäkin. Siinä usein se parinmuodostus menee pieleen ja taloudelliset vaikeudet alkavat kun se unelmien prinssi joka sillä isolla leasing autolla paristeli ei omistanutkaan sitä taloa jossa asui. Ja ulosotossakin sattui olemaan melkoinen määrä velkaa. Ja jos siihen soppaan sotketaan vielä lapset niin voi hyvää päivää. Siinä hukataan kokonaisia ihmiselämiä.
Luonnonraikas ja hymyilevä naisihminen... Se saa huomioni aina ja jalat heikoiksi. Se että on oma itsensä, se on jo paljon. Sillä vietittää että itsetunto on kunnossa ja luonne on vahva. Usein maalta kaupunkiin muuttaneet neitokaiset ovat juuri tällaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701