Runescape

Jack(Fin)

Juu nii jos joku haluaa osta runescapessa 1000
Willow puuta nii ilmottakaa mulle.
Kerro:
-Nimi

-ostopaikka

-lvl

5

667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

että miksi vitussa sulle pitäisi kertoa "lvl" eli mitä ilmeisimmin ajat takaa "combat leveliä" eikö sulle Mr. 34lvl kelpaa 10 levelisten tarjoukset?

• Jack(Fin)

Kyllä se mulle kelpaa oikeastaan pistin ton lvl jutun huviks et tekstii olis enemmäm :D

• kuka noob ees kehtaa ilmottaa jotai 1k willoo myyntii jollai foorumilla!!?

sit vois ehk harkita foorumilla ilmottamista jos sulla ois jotai 20k

• www.doupi.cjb.net

En osta....... Mutta mun hahmon nimi on doupi lvl-59 ja mun kotisivuissa on paljon rune asiaa ja muuta hauskaa kannattaa kayda....
        questi ohjeet loytyy myos.. www.doupi.cjb.net

• cameli0

kuka ees ostaa willow logsei ja plajol myisit ne niinku each:ilta ne on 30gp each mutta myytko halvemmalla???? en ite osta mutta mun kaveri saattais ostaa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe