Kävin tänään yksityisellä ihotautilääkärillä joka määräsi läjän erilaisia voiteita ja lymecycline nimiset antibiootit 2 kuukaudeksi. Kuukauden päästä pitää kuuelma varata verikoe, jossa katsotaan maksa-arvot (alaniiniaminotransferaasi). Olenko tietämätön kun luulin että näitä maksaverikokeita pitää käydä otattamassa vain roan yms vahvempien lääkkeiden takia? :D tietysti olen siis menossa kun lääkäri määräsi, ihmettelin vain tätä antibioottien yhteydessä eikä ole kokemuksia näiden käytöstä, jos ne arvot on huonot pitääkö antibioottien syönti lopettaa?
En myöskään tajunnut kysyä lääkäriltä mitä jos antibiootit eivät auta, oletteko ihan varanneet uuden ajan samalle lääkärille ja ovat sitten määränneet vahvempia lääkkeitä kun antibiootit on kokeiltu? Itse en ole saanut lääkehoitoa akneen ennen tätä joten osasinkin odottaa antibiootteja ensiksi kokeillaan.
Antibiootit + verikoe
tytti44
0
512
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076