Oletteko katsoneet semifinaalistien kilpailuvideoita.Onhan siellä joka sarjassa hyviäkin laulajia.Minusta sarjojen parhaat ovat,Kuningatarsarjassa Johanna Petrelius,Kunkkusarjassa Mika Sandback,Ruhtinatarsarjassa oli kolme hyvää Riitta Hooli,Aira Seppänen ja Ella Koukkula,Ruhtinas Arto Ruutikainen,Kreivitär Tuula Niemelä hän oli myös kilpailun paras esiintyjä ja Kreivi Erkki Nissilä.Oletteko samaa mieltä kanssani.
Tähtiartisti semifinaali Äkäshotellilla!.
4
195
Vastaukset
- mietityttää
Oletko kenties joku heistä?
Ja ylipäätään, kyse ei ole julkisuuden henkilöistä, joten onko luvallista/oikeutettua keskustella heistä nimillä näissä nettipalstojen keskusteluissa?- saakehua
EN ole kisassa mukana,kehuahan saa,mutta ei haukkua.Anteeksi vaan jos en sinua kehunut!.
- eijeijeiiii
saakehua kirjoitti:
EN ole kisassa mukana,kehuahan saa,mutta ei haukkua.Anteeksi vaan jos en sinua kehunut!.
Kyllä minä jättäisin nimet mainitsematta, vaikka kuinka kehuisin. Onhan siellä numerotkin, joita voi käyttää.
- Aikauheaa
Pakko kyllä vastata, että taidat olla itse jokin näistä. Ensinnäkin kuningatar sarjan paras oli 205, ja 202. Kuningas sarjassa olen samaa mieltä. Loput meneekin aivan metsään mielestäni. Koko kilpailun laatu on laskenut hurjasti verrattuna aiemmmille vuosille. Ruhtinattareista parhaimmat oli e.k ja s.n (en tiedä saako nimejä julkaista). Ja tuhtinaista a.r ja h.m ja myös 705.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180