Turkkilaiset ampuivat Turkin rajan ylittäneen venäläiskoneen alas. Kovasti kauas oli Suhoi eksynyt Venäjän rajoilta. Putin otti tietoisen riskin lähtiessään sotaretkelle ulkomaille. Yksi matkustajakone pudonnut, yli 200 siviiliä on jo kuollut ja ainakin kaksi sotilasta kuollut vieraalla maalla rähinöidessään. Lisää venäläisiä vainajia on luultavasti tulossa Syyrian tuhoretken takia.
Imperialismi ei kannata, Putin.
Venäjä lähti tuhoretkelle - ja sai taas turpaansa
6
80
Vastaukset
- VOITTOVOITTOVOITTO
Venäläisillä, niin kuin muillakin slaaveilla häviäminen ja alistuminen juoksee veressä; niiden haaleassa, mädässä, heikossa veressä.
Kohta Putin roikkuu hali-koirineen köyden jatkona Punaisella torilla.
UPEAAA!!!!
VOITTO!! VOITTO!! VOITTO!! - venäjän.vastaus
Toivottavasti kostoksi ampuu alas turkkilaisten matkustajakoneen
- hullujaneovat
Venäjän vastaus ei enää venäläisiä turistia Turkissa. Kuin ei pysty rangaista Erdoganin rangaistaan oma kansa.
- uloooos
Sotahullu Putin vaarantaa venäläisten turvallisuuden sotimalla ulkomailla. Painukoot helvettiin Syyriasta.
- kalliiksitulee
Taitaa käydä niin, että fasisti-Putinin sotaretkestä Syyriaan tulee helvetin pitkäaikainen ja kallis Venäjälle. Valitettavasti Venäjän kansa joutuu maksamaan Venäjän fasistijohdon sotakiihkoiluista.
- fjjffhkkh22
Ihan oikein imperialisteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244