Mitä tämä tarkoittaa Jos et käytä koko saldoa 12 kuukauden kuluessa, jäljellä olevasta saldosta peritään 13. kuukaudesta lähtien 2 EUR:n kuukausittainen käyttämättömyysmaksu. Minulla ei ole psc tiliä. lähetetäänkö minulle lasku kotiin tai käyyttääkö kortti saldon loppuun ja jos siellä on alle 2€ jäljellä niin mitä sitten tapahtuu. Minulla ei ole koodeja tallessa koska ne on jo heitetty pois ja jossain niissä koodeissa on saattanut olla muutama sentti jäljellä
PaySafeCard Kysymys
Paysafekysymys
1
144
Vastaukset
Oma olettamukseni (koska ei tarkkaa tietoa itselläni ole) on että 12 kuukauden jälkeen jäljellä olevasta saldosta vähennetään 2 euroa per kuukausi kunnes saldoa ei enää ole. Jos saldoa on alle 2 euroa luulen, että se vain häviää sieltä kokonaan ja sillä selvä. Hankalapa olisi Paysafen laskuja lähettää, kun eivät he voi tietää kenen hallussa koodi on ja käytännössä samaa koodia voi useampikin käyttää (jos koodilla on käyttämättömiä varoja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289