Moi! Voiko hiivatulehdus tarttua naisten välisessä seksissä ja miten? Millainen on oireeton hiiva?
Tarttuuko hiiva?
3
119
Vastaukset
- siivilöiranskiksenläpi
vähän niin kuin kiljun käynnissä,, turbohiiva,, käynnistää nopeamman valmistus prosessin. #hik#
- hiivakammo
Kaiken logiikan mukaan voi tarttua sormien ja välineiden välityksellä. Tosin eikö hiiva useinmiten iske silloin, kun henkilökohtainen vastustuskyky on alentunut (antibioottikuuri, stressi jne). Naisten välisessä toiminnassakin pitäisi suojautua, jos parteneri ei ole vakituinen. Voi saada paljon vakavampiakin tauteja kuin hiivan.
Mielestäni nk. oireeton hiiva on hankala kysymys. Olen käsittänyt, että hiivaa voi elää normaalistikin limakalvoilla ilman, että siitä on oireita. Itselläni varmasti hiivaa on, vaikkei selkeitä oireita ole, koska olen aikanani kärsinyt pahoista hiiva- ja bakteerivaginoosioireista. Eli jotenkin sain itsekin hiivakammon. Pelkään nimenomaan, että tartutan sen partneriin, jolloin saan syyt niskoilleni. - 2200
Kai sen samoin voi naistenkin välillä tarttua, miksei voisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907