Virtsavaiva !

Liikuntavammainen

Mikä voi olla vialla, kun virtsa ei tule suihkussa eikä aina vessanpöntölläkään (saatikka seisoessa ), mutta sängyssä pitkällään onnistuu kuikkaan.
Tuntuu kuin jokin painaisi ja estäisi virtsan tulon ? Lisäksi virtsaa tulee vähän kerrallaan ja usein.
Onkohan kohtalontovereita ?

5

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAL
    • Liikuntavammainen

Olen 67 v. Ja vaimo on sitä mieltä, että minulla on eturauhasen liikakasvu, mutta en ole mistään nähnyt, että se aiheuttaisi sellaista oiretta, että virtsa ei tule kuin makuuasennossa ! Sehän tässä mietityttää.

• Oldebolde

Olethan käynyt kuitenkin urologin vastaanotolla tutkituttamassa eturauhasesi tilanteen?

• toistokatetroija

Kyllä vaivoissa löytyy; olen perusterve mies, mutta yli 10 v. joutunut katetroimaan kolmasti päivässä, koska rakko tyhjenee laiskasti. Syytä ei ole löytynyt, mutta näin mennään, loppuun saakka.

• kannattaakokeilla

Yksi lääkäri suositteli mieheille pissaamista kyykyssä. Siinä on terveellekkin miehelle hyvä ehdotus. Kun pissaa seisoaltaan, niin virtsarakko ei tyhjene kokonaan ja sinne voi jäädä jotain joka aiheuttaa vaikka tulehduksen ajan saatossa.
      Olen testannut kyykkypissaa ihan pöntöllä ja vaikka seistessä ei tulisi enään tippaakaan, niin kyykyssä virtsarakko likistyy jotetekin ja aina tulee pieni liraus pönttöön. Olen siirtynyt lähes kokonaan pöntöllä pissaamiseen, sillä en halua itselleni mitään virtsatien tulehduksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe