Joulupukki toi minulle Tuija Wuori-Tabermannin kirjoittaman kirjan Carolasta. Todella hyvä kirja muuten. Carola oli upeaääninen laulajatar, vai mitä mieltä olette?
Carola
7
658
Vastaukset
- jukkis
on minunkin suosikkejani,ollut jo 25v.
- juuffo
Carola & Heikkin Sarmanto Trio- cd olis kyllä ihan ehoton hankinta!
Eli vanhoja zipaleita jossa silkkaa jazzia, ei iskelmää ! - jazzka
juuffo kirjoitti:
Carola & Heikkin Sarmanto Trio- cd olis kyllä ihan ehoton hankinta!
Eli vanhoja zipaleita jossa silkkaa jazzia, ei iskelmää !Onko tuollainen äänite tosiaan olemassa vai heittelitkö vaan, että olisi kiva jos olis? Jos olis, menis suoraan ostoslistalle.
- Greeny
jazzka kirjoitti:
Onko tuollainen äänite tosiaan olemassa vai heittelitkö vaan, että olisi kiva jos olis? Jos olis, menis suoraan ostoslistalle.
Jo vain on olemassa, näin esim Kane Records Turussa:
CAROLA & HEIKKI SARMANTO 20 CD SF SÄHKÖ 1966
Ilmestynyt syksyllä 2004
Ja hyvä levy onkin - anna.h
jazzka kirjoitti:
Onko tuollainen äänite tosiaan olemassa vai heittelitkö vaan, että olisi kiva jos olis? Jos olis, menis suoraan ostoslistalle.
Saitkin jo vastauksen. Kannattaa tosiaan hankkia tuo levy, se on todella hyvä! Suosikkini levyltä ovat The Flame ja Black Is the Colour.
- Carola-93
jazzka kirjoitti:
Se löytyy muistaakseni osoitteesta www.cdon.com ja sitte etsi-juttuun laittaa Carola niin sieltäpä löytyy...
- ace from space
KISS-maskin takaa kirjan ja se on mahtavaa!!!
anteeksi tämä ei mitenkään koske aiheeseen mutta sain myös kirjan ja olen iloinen..carola on ihan jees mutta KISS on paras..ja niin. hyviä lukuhetkiä vaan sinnekkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259