Kun koulumme opettajat suuressa viisaudessan, Unesco höttöä silmillään järjestivät ensimmäisen näyttökerran näteistä tytöistä kunnan uusille asukkaille, olivat seuraukset, hmm voisiko sanoa vaikka kohtalokkaat.
Koska maailmoja ja kansoja syleilevät kansankynttilämme ovat jäjestämässä koululla seuraavan Kempeleen tissikavalkadin.
Milloin seuraava nuorten tyttöjen tissikavalkadi
Aika.taulu
2
85
Vastaukset
- Kuulemma
heti maanantaina on semmoista luvassa, jotta ensi viikon raiskauskiintiökin saataisiin täyteen.
Josko ei aivan kaikkia matu-pyllistelijöitä ammuttaisi niin useimmat kuitenkin. Jonkun noista elukkaraadoista voisi täyttää ja säilöä vaikka eläntieteelliseen museoon varoitukseksi jälkipolville.- punapää-Mora
Eikö pienempi kirurginen operaatio sopisi aluksi: http://riippumatonmedia.com/2015/11/27/intiavakijoukko-vei-raiskaajan-lihakauppaan-ja-leikkasi-munat-irti-lihaveitsella-kuvakooste-ja-selostus/ Noin niinkuin varoitukseksi?
Ehkä kuitenkaan ei.... Riitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214