______$$_____________________ $$
____$$$__$__________________$__$$$
___$$$___$$________________$$___$$$
___$$$$$$$$________________$$$$$$$$
____$$$$$$__________________$$$$$$
_____$$$$____$$0$$$$$0$$$____$$$$
_______$$__$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
___$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
_$$__$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$__$$
$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______$
$__$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$$__$
__$___$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___$
_$_________$_$$$$$$$$$$$$_$_________$
_$______$$$________________$$$______$
_______$______________________$
______$________________________$
______$_______________________ _$
Mikä olet horoskoopissa nainen? :).
28
143
Vastaukset
- wegfdsrsty
kalat onnuska kalat ;)
- ex-morkkis
eikö se ole jo selvinnyt.
- ex-morkkis
Onnii kirjoitti:
Hymy päivääsi, ei :).
hymysi on nii, lämmin aatos kiitos X) toivottavasti viestisi kiirii hänelle
- vastaasinäensin
Mikä itse olet?
- pikkukb
Minä KALAT
. ONNI!- pikkukb
Onni
Nään on pupu!!!!
- Kerrotkovielä
Mitä tuo esittää Onni?
- pikkukb
Onni
Ei voi
Onni
Olen pahoillani
Rapu
Kalat ja rapu sopii yhteen
Minä nään kaiken niin kuin nään
- rapuralla
rapu ja hän neitsyt
- rapuralla
Onnii kirjoitti:
Saksipäivää, hymy päivääsi :).
Kiitos itsellesi :), ravut on tunteellista sakkia. Vuoristoratojen vakiokävijöitä.
rapuralla kirjoitti:
Kiitos itsellesi :), ravut on tunteellista sakkia. Vuoristoratojen vakiokävijöitä.
Ravut ovat usein pomminpurkajoita tai puutarhureita. Saksilla on kätevä napsia johtoja ja oksia ;).
- kerroppaomasi
järjen ääni peittää usein sydämen kuiskaukset
- oivoijoijoi
Ei sille mikään järjen ääni mee perille ja sydämen kuiskaukset se kuvittelee. Mulle ei mitään hymyjä kiitos.
- äläviitsienää
Niin kuin et tietäisi. Sulla on keinosi. Enemmän arvostaisin face to face kysymistä.
- Semmoista
Valitan Onni, en usko sun olevan rapu, ellet sitten ole nousevana merkkinä sitä.
- Semmoista
Toisaalta jos olisit rapu, olisin huojentunut. Se olisi ehkä hyvä uutinen pitkään aikaan.
- pitäämennä
Jätän tällä erää sanomatta.
- otahanselvää
onnisein
- tai.vesieläin
Kenguru tai joku muu savannin eläin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211109Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4123117Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei931768- 821575
- 671464
- 861046
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411001Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21873Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252858