Varoitan putaalaisia yrittäjiä liian kantaaottavista kirjoituksista liittyen maahanmuuttajiin.
Ensinnäkin on hyvä pitää mielessä se totuus, ettei kenenkään mieltä tai aatetta saa muutetuksi kärjekkäillä kirjoituksilla tai suoranaisella roskapostin levittämisellä.
Toinen totuus on se, että yrittäjän asiakkaissa on suurella todennäköisyydellä paljon henkilöitä, jotka ovat eri mieltä kuin kantaaottava, mahdollisesti jopa rasistinen, yrittäjä kirjoituksissaan. Tämä luonnollisesti aiheuttaa asiakkaassa vastenmielisyyttä silloin koko ko. yrittäjän firmaa kohtaan.
Olen itse vanhanpolven yrittäjä ja olen huomannut tämän viime aikoina. Senpä takia varoitan varsinkin yli-innokkaita, maahanmuuttoa vastustavia nuoria kiihkomielisistä näkemyksistä ja niiden esilletuonnista mediassa ja netissä. NIin sanotusti kirves voi kolahtaa omaan jalkaan. Jokaisesta asiakkaasta kannattaa tällaisena aikana pitää kiinni eikä karkoittaa heitä omilla harkitsemattomilla kannanotoilla.
Yrittäjä, rasismilla vahingoitat firmaasi
Vanhayrittäjä
2
156
Vastaukset
- matuton
Höpöhöpö
- suusoukemale
Olekko matuton se yks kehorakentaja kaljupää joka uhoaa mamuista joka paikassa.?Tunnistit ittes vai ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131