Hei.
Ostin kesällä Seat Leonin , vm 2004.
Nyt ihmeekseni kuskin puoli jalkatila märkä.
Vesi näyttäisi tulevan oven alareunasta sisälle.
Mikä neuvoksi ?
Voiko itse korjata ?
Auttakaa naisimmeistä !
Vettä Seatin sisälle !
9
448
Vastaukset
- Sadetus
Onko ovitiiviste varmasti oikeassa kohdassa paikoillaan? Ja olethan tarkistanut, ettei ikkuna sittenkin ole millin verran avoinna?
- Leenax
kiitos. tarkistan tiivisteen . OSAANKOHAN ??
- Sadetus
Aloita avaamalla ovi.
- jdkffkj
Tyyppivika, sama Octaviassa ja Golfissa. Paranee vain autoa vaihtamalla.
- waf264
tyyppivika tuon vuotisissa seateissa, skodissa ja volkkareissa.
Oven sisällä oleva ohjainpelti on irti ja ei päästä oven sisään kertyvää vettä ulos vaan ohjaa sen sisälle.
Merkkihuollossa kyllä tietävät mistä on kysymys tarkemmin ja korjaavat vian. - rolleiko
vedenpoistoreikä tukossa , sieltä tuulilasin alareunasta , konehuoneessa , kuskin puolelta , alas.
- Tierän_asian
Joo sinne tuuppaa tarttuun puiden lehtiä syksyllä..........pitää jokapäivä tarkistaa varsinkin kun vesisateita on tulossa.
Huonosti suunniteltu auto tässä asiassa.
- Elinahhh
Mulla sama homma mut tulee pelkääjänpuolelta. Hansikaslokeron takaa. Mistä johtuu?
- homeitiöt
Raitisilma kotelon tiiviste on liian huokoista materiaalia, kaikissa folkkareissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422194- 241650
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271375- 1071211
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151159- 181025
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71934Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107854Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74836