Mistä mä löytäisin miehen joka tykkäisi tuosta hommasta...kiihotun suunnattomasti nännien imemisestä ja näykkimisestä. .ennen seksiä takaapäin rintojen hyväily on ihanaa. Mutta mutta...Yksi seksikumppani on ymmärtänyt tämän ja seksi silloin oli parasta ikinä. Nykyinen ohimennen saattaa tehdä jotain jos pyydän mutta ei se ole sama asia. Missä ne miehet on ?
Nännien imeminen ja näykkiminen
Mmmmh
3
262
Vastaukset
No sellaisia miehiä löytyy varmaan ympäri Suomea. Itse ainakin pidän naisten rinnoilla leikkimisestä, hyväilystä, suukottelusta, näykkimisestä, nuolemisesta ja kielellä kiusaamisesta. Samalla on kiva kielellä piirtää viivaa naisen alastomassa vartalossa, varsinkin sileää sisäreittä pitkin ylös.. ..ja toista pitkin alas. Pitkää ja harrasta kiusaamista.
- Jfhv636
Löysit juuri. Missä voimme tavata
missäs päin suomea asustelet ota yhteyttä sähköpostilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337