Miksiköhän sienilääkettä käytettäessä sanotaan psoriasiksesta haittaavana tekijänä? Minulle kävi ihan ihme, kun aloitin jalkasilsaan lääkityksen. Pahimmat psoriläiskät ja päähänahan psoriasis on lähes parantanut. Enää on jäljllä yhdessä kyynärpäässä ja yhdessä polvessa hilseilyä. Kortisoneja en ole joutunut käyttämään. Voisiko syy olla, että sienilääkitys vaikuttaisi myös hiivan kasvuun ja siten poistaisi psorin oireita? Vielä on kuuria jäljellä, kun kolmeksi kuukaudeksi sain annoksen ja takuulla syön loppuun, vaikka varpaissa ei enää ole oireita.
Sienilääkitys+psori
Psoriaatikko
1
253
Vastaukset
- Selikos
Shampoo auttoi mulla merkittävästi päänahan psoriin! Kyseessä myös sienilääke eli ilmeisesti psoriin voi sekoittua sienitauti. Psori siis ihan diagnosoitu mulla,mutta näköjään ollu myös sientä. Kannattaa kokeilla tuota Selukos-shampoota jos päänahan psori vaivaa ja tietysti silloin jos vaikka pelkkä hiiva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096