Moikka,
Haluaisin kuulla, että onko jollain ollut jotain nokkosihottumaa, jossa paukamat tulevat ja lähtevät muutamien tuntien kuluttua, mutta EIVÄT kutia? Kaikissa ohjeissa lukee, että nokkosihottuman paukamat kutiavat, mutta mulla ei hirveästi kutia. Todella vähän, mutta välillä ne kohdat tuntuvat kuumottavilta ja iho on muutenkin ollut aika herkkä. Tuntuu, että ihoa varsinkin suihkun jälkeen hieman kiristää tai kuumottaa tai se on tosi herkillä. Voiko paukama jäädä pidemmäksi aikaa iholle jos sitä raapii tai se hankautuu vaatetta vasten?
Mulla oli lämpöilyä aika pitkään (ei kurkkukipeä eikä nuhaa), huonovointisuutta ja sitten hiljalleen ilmestyi näitä paukamia.. Voivatko kova stressiä, kuukautiset ja lämpöily aiheuttaa nämä oireet?
nokkosihottuma - voiko paukamat olla ei kutiavia
mikänokkosihottuma
1
173
Vastaukset
- viestiketjunaloittaja
ja voiko niitä tulla yksittäin tai kaksittain?? Niitä on ollut kaikkina vuorokauden aikoina. Kerran kasvoissa ja muuten vartalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086