Olen 60-vuotias nainen ja haluan viettää joulun ja uuden vuoden Lapissa, Alpeilla tai lämmössä. Jos sinäkin haluat hiihtää, lasketella tai nauttia lämmöstä, niin otan yhteyttä.
Joulu ja uusi vuosi Lapissa, Alpeilla tai lämmössä
5
85
Vastaukset
- Viivi777
Hei.
Minäkin voisin lähteä jonnekin lämpimään jouluksi, mielellään kahdeksi viikoksi.
Olen 38-vuotias nainen. Lisää infoa löydät tältä sivustolta tai sitten voit laittaa s-postia: mervi.inkeri@luukku.com. - Mese.ro
Moi.
Minullakin on samanlainene ajatus joulusta. Olen terve, savuton mies, miten voisin laittaa viestin sulle suoraan ?.
Terv: Mese - exco
Lähde Jamaikalle :-),.suora lento..m42
- Hiihdellään
Kiitos vastauksistanne. Jos vielä kiinnostusta, niin voitte kirjoittaa s-postiosoitteeseeni, niin keskustellaan lisää.
matkoja@suomi24.fi - Tetti58
Heippa!
Olen 56 vuotias nainen,paljon matkustellut......joulua pakoon....Lappi ja pakkanen ei minun juttu....kaikki muu käy.
Kiinnostava seura kiinnostaa.Alkoholi ok tupakka ei...sikarinsavu ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294