HEI! voisitteko antaa vinkkejä miten rohkenen kasvattaa parran? Minulla kasvaa tiheä parransänki ja ajelen sen joka toinen päivä pois. Minulla on ollut joitain kertoja tilanne, että en ole päässyt ajamaan partaa viikkoon ja naamalle on silloin kasvanut pitempi sänki. Olen aina ihaillut sitä peilin edessä ja leikkinyt partakokeen kanssa ja muotoillut partaa jos jonkinlaiseksi. Eniten pidän goatee tyylisestä parrasta. Ongelma tässä on ollut se, että en rohkene tulla muotoillun parran kanssa ihmisten ilmoille! Haluaisin todella pitää partaa kasvoillani, mutta en rohkene. Isälläni tai veljilläni ei ole ollut koskaan näkyvää muotoiltua partaa, joten minä olisin poikkeus joukossa. Tämä vaikuttaa varmasti asiaan paljon. Kertokaa vinkkejä miten uskaltaudun esim goateen kanssa näyttäytyä kavereille ja muille tuttaville? Onko se ensimmäinen kerta kaikille nolo?
parrankasvatukseenrohkeutta
sänkipartamies
1
101
Vastaukset
- dfghjklöä
Ota asia ensin puheeksi kavereiden ja läheisten kanssa ja kysele mielipiteitä. Ei tule sitten kellekään yllätyksenä.
Kyllä hiusten värin tai mallin vaihtokin tuntuu aina arastuttavalta, ennen kuin tottuu. Eli tottumus on tässä kai se avainsana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056