Monet sairastuvat Egyptissä enemmän tai vähemmän vatsatautiin. Minän kävin äskettäin Hurghadassa jo viidettä kertaa. Olen kokeillut erilaisia lääkkeitä ja niksejä. Parhaaksi on osoittaunut mustikan syönti päivittäin. Nyt viimeksi olin varannut kuivattuja mustikoita joita söin kourallisen kahdesti päivässä. Ei mitään vatsaoireita ! Ja sitten pitää tietysti pestä kädet ainakin kerran tunnissa ja välttää tuoreita vihanneksia ja jäitä. Juomat vain pullosta tai purkista.
Mustikkaa Egyptiin
Taisto
1
517
Vastaukset
- egyptin matkalainen
Kun huolehtii hygieniasta,aloittaa viikko ennen matkaa maitohappobakteerien syönnin ja ei syö mitä satttuu siellä esim.jäätelöä,salaatteja eikä myös käytä vesijohtovettä.Pesee hampaatkin pullovedellä, niin sitten ei mitään heikkoa.Ympäri maailmaa olen matkustellut ja noilla opeilla on pärjännyt jokaisessa matkaamassani maassa.
T:Herkkävatsainen matkalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856