Syyrian sota ei ratkea ilmapommituksilla, tekivät niitä Venäjä, USA tai mikä tahansa armeija. Siispä ehdotan, että Abrahamm ja muut sotahullut oikeistolaiset lähtisivät Syyriaan sotimaan maajoukkoihin ja ilmapommitukset lopetettaisiin. Kukin menköön haluamansa osapuolen riveihin ja tietysti omalla kustannuksellaan. Lisäehtona pitäisi tietysti olla, että nuo jäisivät sinne elävinä tai kuolleina eivätkä palaisi Suomeen.
Siitä vaan, Abrahamm, kokoamaan militanttiporukkaa, kun sinua sotiminen tuntuu kiihottavan.
Abrahamm ja muut sotahullut painukoot Syyriaan!
Hyvä-tipsu
3
88
Vastaukset
- fgkhgh
Aivan loistava idea!
- Abrahamm
Olisitpa ollut jo aijemmin sitämieltä, kun jenkit aseisti kapinallisia ja pommi isistä ilman Syyrian lupaa. Ranska pommitti ensimmäisenä Libyaa ja lähetti Syyrian kapinallisille aseita, mutta ei itä-Ukrainan ?
Älä tuputa omiasi vieraiden päälle, se on syntiä, maantapa kepulainen ?- Hyvä-tipsu
Mikä vitun kepulainen? Minä olen vasemmistolainen pasifisti. Minä en ole kenenkään puolella vaan sinua ja teitä muita sotahulluja vastaan. Sotaa ei ratkaista ilmapommituksilla. Voit painua muiden militanttikaveriesi leikkimään sotaa ja jäädä sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164