Ois mukava jakaa tilanteesta kokemuksia ja tukea toisiamme.
Sinä joka olet särkynyt, voit kirjoittaa minulle
mpj1982@wippies.fi
Täällä yksi särkynyt
4
142
Vastaukset
- KokemustaOn
Jos et saa yksityisiä viestejä, voithan aina kirjoittaa kokemuksistasi tänne, täällä on monta särkynyttä, allekirjoittanut mukaan lukien.
- Helepooa
On on,särkyneitä saviruukkuja. Liimaa tarvitaan paljon ja aikaa.
- leskiukkeli
Emme olleet edes virallisesti avoliitossa, ja minä miehenä itsekkäästi ajattelin että hänen kanssaan voisin olla lopun elämäni. Mutta tulikin se järkytys, että kumppanini elämänlanka oli palamassa loppuun, olimme kumpikin 50-vuotiaita. Nykyisin naapurikaupungissa käydessäni voin vain sytyttää kynttilän hänen hautapaikallaan. Kaipaus häneen jatkuu ja jatkuu, en unohda häntä koskaan.
- minulla
mitä teen kun salainen ivaa mua? ja ukko on aivopesty. taidan kyllä tuon juopon vaihtaa juomisen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319