Sanotaan että kun ottaa vaimon niin siinä kaupassa tulee sukulaiset mukana. Saanko siis panna anoppiani koska hänkin on silloin minun ja tuli vaimoni mukana? Ovatko muutkin miehet käyttäneet tätä oikeutta? Anopista on sen verran harmia että pitäähän siitä jotain iloakin saada, olen sitä mieltä.
Saako anoppia panna?
8
2415
Vastaukset
- ann-mennä
Tottakai sitä pitää panna, nussia, bylsiä, polkea, astua ja köyriä, niin että vihreä savu nousee. Ne tykkää siitä enemmän kuin punaisesta polkupyörästä.
- Vävy69
Kyllä saa! Ainakin itse panen...
- jiyv
Tämä pikku ketju toimii esimerkkinä miesten loistavasta älystä!
Aivan silmiä häikäisee! Onnea! Olette kunniaksi maailman kaikille miehille.- jää-salaisuudeksi.m
"jiyv", me ajatellaankin kiveksillä. Siitä naisilla ei ole omaa kokemusta, eikä sitä oikein voi selittääkään. Se on samanlainen yritys, kuin selittää värisokealle, millainen on vihreä.
- SukuelinSurkastuu
Ensi viikolla se löysäpää(molemmat päät yhtä löysiä) taas tulee elämäämme ilahduttamaan. Kerran katsoin vähän tarkemmin kun oli niukemmin pukeutunut. Meinasin tukehtua oksennukseeni. Ei hel... en minä ainakaan panisi.
- Nomikäs
Anoppi on sporttisen ulkomudon omaavana aktiivi liikkujana suorastaan ilo silmälle kaikin tavoin ja pystyt rinnat ja upea vartalo kaunis hymyilevä kasvoinen ternikäästi pukeutuva tosi pakkaus ajelee kesäsin fillarilla, juoksee ja toisinaan motskarillaan ja on hänellä myöskin avo volvo. hänen silmäteränsä. arvata saattaa tekiskö mieli? on nyt pyytäny mökilleen saunomaan ja tekee jotakin pikku remppaa makuuhuoneeseen..
- Äitijatytär
Meillä anoppi pamahti paksuksi. Vaimo oli vähän aikaa, että mitä vittua. Nyt nukutaan kaikki samassa sängyssä.
- TulevaaAnoppia
Olen pannut omaa anoppiani, mut ei ollu sillo vielä virallisesti anoppi, vaan lähinnä entinen ope, jonka tytär kuului ystäväpiiriin. Näin joskus elämässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259