Tärkeä tiedoitus palstapellelle

kiitos.kun.häivyt

Sovitaanko niin että siirryt suosilla sinulle sopivalle palstalle, esim huuhaa-palsta on sinulle sopiva.
Meidän huumorintajumme on jo nyt kovilla sinun täysin epäasiallisten aivopierujesi vuoksi, tämähän on Yleistä liikenteestä-palsta, jos satut tietämään, sen vuoksi sinun aivoipierujasi ei täällä kaivata, joita sitten jankutat päivästä toiseen, viikosta viikkon, aiheet mitkä sinä "viisaana", oliko pahasiti sanottu, tuot palstalle niin on satoja kertoja jo käsitelty.
Sinun mussutuksesi ei muuta mitään käytäntöjä missään, ainoastaan vahvistat sitä käsitystä että olet täysidiootti, sen me uskomme.

Kiitos kun häivyt.

24

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samalla.avauksella

Tämän saman tiedoituksen voi julistaa myös "Bussissa" nimimerkille. Vai pitääkö tehdä avaus erikeen.

• Teitä ei pitäisi siellä suljetulla päästää laisinkaan nettiin ja lääkitys pitäisi päivittää korottaa sitä. Kertokaa tämä lääkärille

• autorunkkuhirteen

Tuo autoilijahomo pitäisi hukuttaa suohon, ja nussia kokonaan uusiksi.

• pelle.ei.vaan.osaa

Luultavasti palstapelle ei osakaan lukea. Siitä päättelen kun idiootti jaksaa jauhaa samaa mantraa palstalla eikä osaa häipyä täältä vaikka niin on sovittu.

• En ole pelle vaan tosi Mies. Te olette pellejä, joten siirtykää itse sinne. Minä en lähde täältä kuin minun kuolleen ruumiini yli.

• pelle.se.on
        autoilija kirjoitti:

En ole pelle vaan tosi Mies. Te olette pellejä, joten siirtykää itse sinne. Minä en lähde täältä kuin minun kuolleen ruumiini yli.

Palstapelle "autoilija" arto et sinä ole mies vaan kusipää.
        Tämän kun jotenkin ymmärtäisit niin kaikki kiittäis, mut varmaan turha toive koska idiootti pelle olet.

• vittumikäpeelo
        autoilija kirjoitti:

En ole pelle vaan tosi Mies. Te olette pellejä, joten siirtykää itse sinne. Minä en lähde täältä kuin minun kuolleen ruumiini yli.

Haista sinä mopopojanrääpäle iso vittu, tuollainen finninaamainen runkkari vaan ruikkii käsilleen ja samalla sormella kaivaa nenää sekä persettä.

• oksentajapelle.se.on

Taas pelle kävi palstalla oksentamassa samaa oksennusta.

• palstalla.peikkoilee

Näkyy pelle lintsaavan päiväkerhostakin.

• Joko olet syönyt hatullisen p...?.???

• tehdäänkö.näin

Nyt kun palstapelle on aloittanut oikein urakalla toistamaan vanhoja satoja kertoja käsiteltyjä aiheita niin eiköhän hommata sille oikein tuplapalstapelle mitali juhlistamaan sen aktiivista osallistumista jatkuvan mantran jankuttamiseen.

• pellelle.uusi.titteli

Kyllä se sopii, erittäin hyvin.

• hyvältä.näyttää
      • hyvä.ajatus.sinänsä

Näkispä vaan ja kuulis päristelyä.

• joko.räkä.lentää
        hyvä.ajatus.sinänsä kirjoitti:

Näkispä vaan ja kuulis päristelyä.

Kuinkahan siinä Plasto-Volvo kärsisi.

• Tarkoitin kyllä sinua, mutta vaikeaa on suljetulla olevalle järkeä päähän pumpata

• yritä.edes

Otahan pelle jo neuvosta vaari, vai ymmärrätkö sanontaa.

• ääliööööö

taidat ääliö olla itse palsta pelle,nytkin aivopieru ääliö luet tämän.

• että.jaksaakin

Tuplapalstapelle nostelee vanhoja aivopierujaan esille ja jankuttaa samaa mantraa.

• vastausta.odotetaan

Nyt kun tuplapalstapelle on taas täällä riekkumassa eri nimimerkeillä niin voi vihdoinkin vastata kysymykseen, miksi on niin äärettömän tyhmä idiootti.

• sen.turvin.huutelee

Myösautoilija on sen varamerkki.

• ei.vieläkään

Ei ole pellellä kanttia vastata.

• yyzx

Rauhoittukaa. Täytyyhän päivystävän palstatrollin ottaa kantaa joka asiaan, vaikkei hänellä olisi mitään järjellistä sanottavaa. Tai sitten aloittaa uusi jonninjoutava viestiketju. Se on hänen elämäntehtävänsä.

• äääliöööö

palsta pelle on pitkällä paskalla ja päästelemässä päästään pieruja.Taitaa olla oikea pierupää ääliö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe