Tosin kaksi mätämunaa löytyy suomalaismeppien joukosta: Petri Sarvamaa sekä Henna Virkkunen. Heillä on ilmeisesti paljon kansainvälisten suuryhtiöiden osakkeita. Kaikki, mitä jää viivan alle jää, kilahtaa osinkoina heidän kirstuunsa. Ei yritysten voittoja kannata antaa "sosialisoida" yhteiskunnan hyväksi. Maksakoot palkansaajat, kuluttajat ja eläkeläiset yhteiskuntien ylläpitoon tarvittavat varat. Me nautimme vapaamatkustamisesta. Näin he ilmeisesti järkeilevät.
Vielä pitää mainita, että molemmat mepit ovat kokoomuslaisia. Kokoomus onkin profiloitunut veroparatiiseja puolustavana puolueena koko ajan, kun veroparatiiseista on käyty keskustelua.
Suomalaismepit vastustavat veroparatiiseja
paitsikaksivastustaa
1
84
Vastaukset
- Kokoomuskannattaaveronki
Tosiaan Sirpa Pietikäinen kannatti veroparatiisien kitkemistä. Tätä ei pidä lukea Kokoomuksen eduksi, vaan päinvastoin. Hän toimi Kokoomuksen periaatteita vastaan.
Pietikäinen on niitä ainoita kokoomuslaisia, joita palkansaaja voi äänestää - tekemättä itselleen hallaa. Hän olisi päässyt Suomessakin pitkälle politiikassa ollessaan ympäristöministeri. Sauli Niinistö kuitenkin kampitti. Siihen loppui Pietikäisen ura Suomessa. Nytkin hän oli puoluettaan vastaan - mutta aivan tavallisten ihmisten puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164