Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?
TomTom Multisport urheilukello +sykemittari
3
190
Vastaukset
- Veteraaniurheilija
Minulla on TomTom Runner Cardio ja siinä käyttöohjeessa muistaakseni sanotaan, ettei se mittaa uidessa sykettä. Minä en sitä toimintoa kaipaa, kun liikuntani suuntautuu juoksuun.
Tarkka se on ja paljon informaatiota antaa, kun lenkin jälkeen kytkee sen tietokoneeseen.
Minulla on kaksikin vyöllistä sykemittaria, mutta tämä on yliveto. Minulla se vyö aina kiristi ja jos löysäsi se valui alaspäin.
Ainoa mitä vähän kaipaan on GPS- korkeusnäyttö, jota ei taida tässä versiossa olla?
Olihan sillä hintaa 149 euroo, mutta motivoi valtavasti, koska paljon käyttömahdollisuuksia. - Veteraaniurheilija
Korkeusnäyttö löytyy, kunhan vaan ajaa uuden ohjelman RUNKEEPER tietokoneeseen.
- niinnu99g
Täältä löytyy todella hyvä valikoima sykemittareita: http://www.vertaahintaa.fi/kauneus-terveys-ja-hyvinvointi/search.php?q=Sykemittari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337