Omistatko/hoidatko näitä suomenhevosia (tai heidän jälkeläisiä??)?? Krjoitteletko hiukan kuulumisia. Olen ratsastellut ja hoidellut lähes kaikkia näitä kun ne asuivat eräällä tallilla joitain vuosia sitten... Eli hepot ovat: G-Ravaaja, Suikun-Viivi, Liinu, Nopsari, Amitan-Lento, Ponsatar, Virpat, Viuliina, Pontuli, Erotar, Kilun Maija, Vilon Ramo ja Vilterna. Kiitos jos viitsitte vastailla. =) Voin laittaa myös sähköpostia jos laitatte s.osoitteenne.
Suokit hakusalla =)
9
635
Vastaukset
- liinu
moi en tiiä noist mitää mut tiiätsä näitä Kihin Liina,Pressa ja Aru?? en tiiä onko se Aru sen oikee nimi ton nimen ainaskii tiiän....
- Heppapöpi
Tai en ainakaan muista... =)
- Tanja2004
Heppapöpi kirjoitti:
Tai en ainakaan muista... =)
Pressa kenties ruuna?? lempi nimi vai oikee?
Einolan tallilla oli joskus 5 vuotta sitten sen niminen ruuna, omistaja oli Hannu..?? - Tanja2004
Tanja2004 kirjoitti:
Pressa kenties ruuna?? lempi nimi vai oikee?
Einolan tallilla oli joskus 5 vuotta sitten sen niminen ruuna, omistaja oli Hannu..??puhutaan samasta niin asustaa Savitaipaleen ratsastustallilla, Jokisen omistamana..
- ...
Tanja2004 kirjoitti:
puhutaan samasta niin asustaa Savitaipaleen ratsastustallilla, Jokisen omistamana..
joo on toi sama Pressa jonka sä tiiäät....tiiät sä Pressast mitää "menneisyyttä" mitää?
- JohannaJulius
Hei,
olin Suikun-Viivin eka hoitaja. - kaipaanniinkovasti
Tietääkö joku jotain Gonez eli Konsta nimisestä ponista?
- toinenGonezinkaipaaja
Tiedän!
Mitä haluat tietää, ja mitä tiedät itse? - Gonezinrakastaja
Tiedän myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076