yritin lueskella matkakuumeissani viestejä, mutta en löytänyt mistään vinkkejä siitä kuinka paljon kannattaa/on joutunut kahden pvn reissusta kairoon pulittamaan? siis huijatuksihan sitä joka tapauksessa tulee mutta jos yrittäisi minimoida riskejä.. ;) kokemuksia? viime hetken tärpit olisivat tervetulleita!
Hurghadasta Kairoon pariksi päiväksi?
kulkuri
3
737
Vastaukset
- pampula
Kun oltiin Hurghadassa, me maksettiin Kairon yhden pv:n reissusta 30e/hlö ja kahden päivän reissun hinta oli muistaakseni 50e. Varasimme retken Gem Travel-nimisestä toimistosta, joka on McDonaldsia vastapäätä. Olimme retkeen tyytyväisiä. Toivottavasti oli apua.
- kulkuri
täytynee pistää paikka muistiin! kiitos kaunis :)
- Annu
Mitä sisälsi se 50e reissu kairoon? Pelkät matkat? Majotuksen? Opastettuja kiertoja? Ja milloin olit matkalla? Kuulostaa kohtuulliselta summalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584622
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184