Tervetuloa Hirvensalmi-palstalle.
Täällä jokainen julkaistu lause luokitellaan trollaukseksi.
Omalaatuinen kansa asuu tässä maassa ja epätavallisen omalaatuiset kansalaiset asuvat tässä järvien piirittämässä kunnassa.
Elääkö kansalaisissa muikun sielu, jää epäselväksi, kunnes se tällä avauksella selvitetään.
Kerro siis nyt asiasta se viimeinen totuus ja vain TOTUUS !
Trollauksen syvin olemus.
6
100
Vastaukset
- roinaeinen
Kerrankin asiallinen aihe.
- Jäätilanne
Ilmiselvä trolli.
- paitsiminä
Kuten huomaatte aiheen hiljaisuudesta, täällä ei ole yhtäkään trollia !
Kuinkas nyt suu pannaan ja ketä mollataan ??
Minä vaan kysyn ja ihmettelen. - Kukkko4
Hirvensalmelaiset ovat erittäin outoja ,kun tuntee tarkemmin , ahdasmielisiä , osin erikoisen näköisiä olemukseltaan ,,,, nuoriso käyttäytyy,,, oireilevasti , eivät ole 2015 luvulta kylältä puuttuu elämänilo vielä suuriosa alkoholi ongelmaisia ,, Mökkiläinen,,,,
- kurikäs
Nyt saavat trollit turpaansa! Loppuu turha räksytys.
- angel72
Suurin osa alkoholisoituneita, kirjoitti eräs tuossa. No juu. Itse täällä n 6v asuneena voisin sanoa, että ei täällä enempää juoppoja oo kuin vaik Mikkelissä. Jos suhteutetaan väkilukuun. Mutta kyllä, se on surullista nähdä joka päivä samat ihmiset kännissä, krapuloissaan vapisemassa. Johtuu ehkä siitä kun ei oo tekemistä ja eläkeläisiä on suuri osa, myös nuorempia. Kylän suurin varjopuoli on kyllä, että jos ikinä jollekin kerrot omista asioista, kuulet sen tarinan muuttuneena jossain vähän ajan päästä. Kenellekään ei voi uskoutua yksinäinen ihminen, kun heti alkaa juoruakat kuhisemaan. Pikkuisen pitäisi toista ihmistä kunnioittaa, sitä täällä ei osata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728