Vihaamainen vai rakastaminen? :)
Kumpi on helpompaa?
10
60
Vastaukset
Kumpikin tulee luonnostaan. Mutta vihaaminen tulee luonnostaan, koska sen mielikuvaruokkiminen on helpompaa. Palstatrollikin sitä yrittää, antamalla perusteettomia väitteitä palstalaisista.
Hyvin harva kuiskuttelee "Toi nainen/mies rakastaa sinua". Moni kuitenkin kuiskuttelee "Toi tyyppi vihaa sinua" ja lopputuloksena voi olla ruumiita.- kilttimies_
Miksi olet niin vihamielinen? :)
- lukurunoilija
kilttimies_ kirjoitti:
Miksi olet niin vihamielinen? :)
Joskus on vaikea ymmärtää mitä lukee ja viha tarkoittaa, että on valmis tappamaan
- Tähti--Silmä
Vihaaminen on suljetun sydänmen takia helpompaa, koska suljettu sydän kärsii.
Vihasta on välillä vaikea vapautua, koska se vaatii ensin anteeksiannon vihan kohteelle. Jos pystyy antamaan anteeksi niin sydän vapautuu ja on helpompi silloin rakastaa. Vihapito vie valtavan määrän energiaa, sen voisi kanavoida aivan toisin, omaksi hyödyksi. Mielummin rakastan. :)
Rakastaminen ehdottomasti. En muista edes koska olisin vihannut ketään. Tiedän, että maailmassa on pahuutta olemassa, mutta lähipiiriin sitä ei ole sattunut ja siitä olen kiitollinen.
- jygtiyg
love
vihaaminen, se ei vaadi juuri mitään, mut rakastaminen vaatii.
- mitäseolikaan
kätkytkuolema ja hihnanveto
kätkyyn voi kuolla kuka vaan, mut jos oot niit tyhmä että jätät partas ensiövetohihnan väliin, niin siedät olevas parraton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284