Miten on lääkkeiden saanti Krabilla,minulla on panacod ja diapam lääkitys lonkkakipuihin.Saako näitä paikallisista apteekeista on suomalaiset reseptit vai pitääkö roudata suomesta.
lääkkeitäkö
4
113
Vastaukset
- UskoHyväIhminen
Hierovat sinulta kivut pois lonkalta. Et tarvii enää lääkkeitä. Siellä pitää vaan istua hieromossa 2 vk
- Gospodinx
Joo, mul o kaa lonkka kipee ja sain Pfarmasiasta friidu juoksutyttönä jotakin särkylääkettä. Okei - se tehosi jotenkin, mutta toiseksi viimeisenä pvnä kävin hieronnassa ja lonkan seutu oli parasta pitkään aikaan!!!!
Suosittelen massagea usein. Nyt mulla ottaa päähänkin?, koska otin hierontaa vain kerran.
- panacodddd
Panacodia ei taida saada viedä sinne mukana. On kiellettyjen lääkkeiden listalla. Tarkista vielä....
- mnvbgh
Saakos sieltä paikallisista apteekeista näitä lääkkeitä,siihen tarvitsisin selvitystä.Varmaan monilla ihmisillä on sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131