Findie-kauhuelokuva hakee näyttelijöitä

Artisti_extraordinaire

Hei! Olen 24-vuotias ohjaajan ja käsikirjoittajan alku, joka etsisi näyttelijöitä talkootyönä tehtävään ja netissä valmistuttuaan julkaistavaan kauhupätkäänsä. Jos asut Liedon lähettyvillä ja haluaisit saada nimeäsi edes jonkin verran esille niin kerro asiasta tässä ketjussa, jotta voimme sopia jatkosta vaikkapa sähköpostitse, jolloin saat myös lisää infoa elokuvasta sekä roolistasi siinä. Ainoa vaatimukseni näyttelijöille on oikeastaan innostus näyttelemiseen ja elokuvan tekoon ja se että asut sopivan lähellä mutta otan toki vastaan kauempaakin tulevaa porukkaa mikäli sinulle itsellesi mahdollista. Jos hyvin käy voidaan myös sopia useammastakin pätkästä, jos vain intoa porukalla riittää:)

11

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allu_nääs

Oon kuvaaja/näyttelijä, missä kaupungissa on kuvaukset?

• Artisti_extraordinaire

Kuvaukset tulevat todennäköisesti olemaan Liedossa. Kiitos mielenkiinnosta! Jos aloitusaikaa pohdit niin hommat käynnistyvät kun porukkaa saadaan kasaan. Kamera löytyy jo omasta takaa mutta näyttelijöitä tosiaan kaivattaisiin, joten jos vain kiehtoo niin sovitaan yhteydenotosta:)

• Millaisesta kauhuelokuvasta on oikeastaan kyse, ja milloin se mahdettaisiin kuvata. Itse asun Loimaalla, joten matka ei ole hirvittävän pitkä. Itse olen harrastelija, ja tunnen muutamia, jotka saattaisivat myös olla kiinnostuneita osallistumaan. Intoa ja halua riittää, jos vain kelpuutat. Itse olen 19 vuotias mies. Jos kelpaan, laita vaikka s.postia osoitteeseen paxa96@suomi24.fi

• 12w

Hei olen siis 12 vuotias tyttö joka harrastaa teatteria ja pitää näyttelemisestä eli on jo aiempaa kokemusta studiosta ja muista tälläisistä

heidi.kuusela@outlook.com

• Tyttö23

Asun turussa 23-vuotias nuori nainen. Kiinnostusta ja mielenkiintoa riittää. Olisi kiva tietää minkälaisia ihmisiä etsit projektiisi?

• Pinja12-13

Olen 12-vuotias tyttö Raisiosta, joka täyttää piakoin 13, joten aika lähellä Lietoa. Olen aina halunnut esiintyä jossakin, mutta tilaisuutta en ole saanut.
      T: Pinja Myllymäki

• Helmi2000

Oon 15-vuotias tyttö ja asun turussa. En oo koskaan näytelly mut oisin tosi innostunu näyttelemisestä. Oon tehny joitain malli juttuja ja harrastan voimistelua. Sähköposti kantolahelmi@gmail.com

• TeatteriHullu

Hei, onko kuvaukset jo aloitettu?

• Artisti_extraordinaire

Kuvaukset alkavat tosiaan sitten kun jengiä alkaa olla kasassa tarpeeksi:) Vielä ehtii mukaan mutta kiitos jo nyt kaikista viesteistä ja anteeksi että vastauksia on tullut piinaavan hitaasti. En odottanut että näin paljon olisi innokkaita näyttelijänalkuja.

• Artisti_extraordinaire

HUOM! Elokuvan tekeminen peruttu kiireiden vuoksi! Kiitos kaikille näyttelijä-ehdokkaille ja anteeksi tällainen äkkinäinen suunnanmuutos mutta ammattilaisia kjun emme ole niin tällaista sattuu:) Tämän ketjun saa siis puolestani poistaa, jotta ihmiset eivät turhaan ehdotuksia lähettele. Mutta never say never aion kyllä jossain vaiheessa vielä palata tähän projektiin.

• Heipsukkuu

Moikka! Olen turussa asuva 11 vuotias tyttö (täytän maaliskuussa 12) ja olisin elokuvasta kiinnostunut aisha.abudu04@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe