Moi! En ite oo ikinä tehny virtuaalitallia, mutta nyt kiinnostais. Haluaisiko joku perustaa sen minun kanssani? Mahdollisesti joku kokenut tai jolla on ollut ennen?Kommenteilla pliis?
Yhteinen virtuaalitalli?
10
114
Vastaukset
- z--
kannattaa katsoa myös hevostalli.netin virtuaalitalli foorumi.
http://forum.hevostalli.net/list.php?f=12
Siellä paljon hyvinkin pätevää porukkaa :) - Aapuuaa
Kiitti :)
- Aapuuaa
z-- : Olisitko itse halukas/kiinnostunut?
- z--
Oon kyllä virtuaalitalleillut aikoinaan, mutta nyt ei ole millään aikaa eikä jaksamista. Ehkä oon liian vanha :/
- Apuuaa
:( No jos et halua :(
- Autan
Etsitkö vielä henkilöä, joka perustaisi tallin kanssasi? Vastaa tähän, niin annan s-postini :)
- Aapuuaa
No joo ETIN! :) Onko sulla ennenkin ollu???
- Autan
Hienoa. Jutellaan lisää s-postissa. kristaw.vrt@gmail.com
- Autan
Autan kirjoitti:
Hienoa. Jutellaan lisää s-postissa. kristaw.vrt@gmail.com
Niin. Lisäisin, että on ennenkin ollut, mutta siitä on hetki. Perus jutut osaan, mutta ulkoasun vaihtaminen on hankalempi juttu. Ennen pidin tallia yksin, mutta kaksin olisi mukavempi.
- Ellen03
Etsitkö vielä tallinomistaja kaveria? Minulla on tälläkin hetkellä talli, ja olen pyörinyt virtuaalitalleilla kolmisen vuotta. Osaan perusjutut ja hieman enemmänkin. Vastaile säpööni. (sunssetss@gmail.com)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096