Oon siis 12-vuotias tyttö ja asun Espoossa. Haluaisin sellaisen liikunnallisen harrastuksen.
Olen ennen harrastanut steppiä ja kilpa-uintia. Lopetin uinnin syksyn alussa, koska se ei enään kiinnostanut. En haluaisi harrastaa mitään vesilajeja. Tällä hetkellä harrastan show-tanssia ja taekwondoa, mutta mietin, jos voisin vaihtaa jonkun enemmän liikunnallisemman harrastuksen taekwondon tilalle. Äitikin sanoi, että tarvitsen enemmän liikuntaa.
Olen vähän epäileväinen voimistelun suhteen. Äitini ehdotti, että aloittaisin voimistelun. En kuitenkaan usko, että se on minun harrastukseni. Osaan spagaatin vasemmalla puolella, en muilla. En osaa luistella hirveän hyvin ja vihaan hiihtämistä.
Olisiko teillä jotain ideoita mitä voisin harrastaa ja mitä tämän ikäisenä voisi vielä aloittaa. Olen tosi kiitollinen, jos voisitte auttaa ja ehdottaa mukavia harrastuksia! Kiitos jo etukäteen.
12-vuotiaalle tytölle harrastus
Ikuinen_tanssija
1
141
Vastaukset
- Ehjä
Älä ihmeess lopeta uinti harrastusta.Kehityksesi kannalta roppasi tullee olemaan YES! Show-tanssi altaassa ryhmissä."Aivan Fantastista!"Sulla on peruskunto tällaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289