Naiset, kertopaaka sukkahousuista

Utelija

Miehiä on aina kiinnostanut tietää (minä mukaan lukien) kiihottavatko sukkahousut naisia?
Juttelin asiasta vaimoni ja parin muun naispuolisen ystävän kanssa ja tulin siihen tulokseen, että sukkisten kosketus ihoa vasten ei kiihota (kuten meitä monia miehiä),
mutta ne saavat naiset tuntemaan itsensä naiselliseksi ja seksikkäiksi ja ehkä
sitä kautta kiihottumaan.
Mutta, jos joku nainen kiihottuu pelkästä sukkahousujen kosketuksesta, niin olisi kiva kuulla vähän fiiliksiä. :)
Sori, että kirjoitin tälle palstalle, olisi ehkä kuulunut seksi osastolle, mutta luulen tämän saavan enemmän huomiota täällä.

10

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervoriitta

PERVO !

• merkkimerkki

ei kiihota,
      eikä kyllä saa tuntemaan oloa seksikkääksi tai muutakaan..
      sukkahousut, vaikka kuinka ylös ne kiskoisi niin haarakiila jää aina hieman roikkumaan
      ja sit vyötärökuminauha on miltei kainaloissa asti ja sen sitten tuntee aina kun se rullaantuu alaspäin kumartuessa tai muutenkaan liikkuessa..
      IMO sukkahousut on yksi maailman epäseksikkäimmistä vaatekappaleista.

• Oikeaa_kokoa

Ostat vääränkokoisia, "yhden" koon sukkahousuja tai "monenkoon" sukkahousuja jotka ei sovi kenellekään. Osta omaa kokoasi niin ei roiku eikä nouse kainaloihin, mutta maksaa enemmän.

• merkkimerkki
        Oikeaa_kokoa kirjoitti:

Ostat vääränkokoisia, "yhden" koon sukkahousuja tai "monenkoon" sukkahousuja jotka ei sovi kenellekään. Osta omaa kokoasi niin ei roiku eikä nouse kainaloihin, mutta maksaa enemmän.

itseasiassa kaikki viime aikoina ostamani sukkahousut ovat olleet ihan kokonumerolla varustettuja (koko vastaa käyttämieni päällyshousujen kokoa, joten sen periaatteessa pitäisi olla minulle sopiva.) niitä "yksi koko ei sovi kenellekkään"-sukkiksia olen käyttänyt viimeksi joskus parikymppisenä.
        silti tuntuu et haarakiila roikkuu ja rullaantuva vyötärönauha painaa vatsaan (ehkä minä sitten olen vain liian herkkänahkainen..)

• Täti-pitkäsääri

Viimeksi kun ostin Lindexiltä 5 kpl pakkauksia "monenkoon" (44-52) sukkahousuja niin niissä säären mitta riittää hyvin (minulla säären pituus 85 cm haarasta lattiaan) ja haara pysyy hyvin ylhäällä. Yläosakin on oikean mittainen eikä vyötärönauha nouse vyötäröä ylemmäs (joskus aiemmin näissä oli liian pitkä yläosa).

• Mikähän_oikein_olet

Vain äärimmäisen pieni osa naisista voi ehkä kokea sukkahousut kiihottavina ja silloinkin kyse on jostain erikoismalleista. Tavalliset sukkahoustu ei kiihota naisia, ne on vaan tavallinen asuste. Kiihottaako sinua pitää tavallisia pitkiä kalsareita? Miesten nykykalsarit on kuin leggingsejä, kiihottaako niiden kosketus sinua kun vielä puristaa sopivasti "sieltä".

• Aika_katkaista

Eiköhän ketjun voi pistää tästä poikki!
        Siirryhän pervostelemaan seksipuolelle - sinne sinä kuulut.

• Kalsarieino

No vittu...ei...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe