Miten teidät punnittiin?

Apua24

Te ketkä olette kärsineet tai kärsitte syömishäiriöstä ja olette olleet hoidossa, miten teidät punnittiin niin ettette tienneet paljonko painatte? Olitteko selin vaakaan nähden vai miten? Yritittekö huijata painoanne tai että saisitte tietää painonne ja onnistuiko? Miten?

2

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senappi

Itse kärsin syömishäiriöstä, anoreksiasta. Jouduin lastenosastolle viime huhtikuussa, ja olin siellä vajaa kolme viikkoa. Itse olen saanut päättää melkein joka punnituksessa, katsonko lukeman vai en. Joitakin kertoja on ollut, kun eivät ole antaneet katsoa.

Minua kannustettiin osastolla katsomaan paino, koska jos en näe sitä ja päätänkin katsoa sen joskus myöhemmin, voi olla vaikeampi sulattaa sitä lukemaa. Mieluummin katson lukeman joka kerta ja hyväksyn muutaman sadan gramman nousun, kuin että katsoisin sen sitten vasta kun se on noussut kilolla ja alkaisin alitajuisesti nipistämään ruokiani.

Kannustanut myös muita katsomaan sen lukeman, ja hyväksymään edes pari sadan gramman nousun joka punnituksessa. :)

• Senappi

Niin ja selin minut punnittiin jos en saanut tai halunnut katsoa. Minua punnitaan n. 2-3 viikon välein. Alusvaatteisillaan. Kertaakaan en ole huijannut, en ole tankannut vettä tms. Haluan päästä helpommalla ja pelaan rehellistä peliä ammattiauttajien kanssa. Minä luotan heihin ja he minuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe