Moi, oon viimeset kaks vuotta kamppaillu painoni kanssa ja nyt tarvitsisin samassa tilassa olevan henkilön apua jonka kanssa voi jutella laihdutuksesta yms ja jakaa hyviä vinkkejä. Olen siis ihan normipainoinen 162cm 47,8 kg mutta silti pidän itseäni lihavana. Nyt olen päättänyt lopettaa syömisen sillä haluan laihtua 45 kg -42 kg. Olen painanut viime vuonna 42 kg ja haluan takaisin niihin mittoihin. Toivon että joku samassa tilassa oleva "ymmärtäisi". En kaipaa mitään saarnoja vaan juttu kaverin! Kik: johku14v.
Apua laihdutukseen
epätoivoinen1
5
170
Vastaukset
läski
- epätoivoinen1
Oliko muuta? :)
- enenäätiedäkuka
Juu minäkin taistellu tuon painon kanssa jo vuosia. Oon 13 vuotias ja pituus 168 paino 44 haluisin sinne 40 kiloon.
- perfektoo
Vau sähän oisit kivan laiha jo nytkin :)
- lueoikein
Aloittaja, miksi kirjoitit alipaino-osioon? Etkö tajua näitä otsikoita? Jos haluat puhua laihdutuksesta, kirjoita laihdutus-osioon, älä alipaino. Tyhmäkö olet vai vain yksinkertainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823