Hei!
Olen 23v. tyttö Kuopiosta ja haluaisin tutustua uusiin ihmisiin Kuopiosta ja muualta Suomesta. Toivoisin sinun olevan 20-30-vuotias nainen. Kirjoitella voin sähköpostilla tai skypessä/facebookissa. Haluaisin myös tosi paljon ihan liveystäviäkin, joiden kanssa viettää vapaa-aikaa. Tykkäisin esim. käydä ystävän kanssa kaupungilla kiertelemässä, kahvilla, syömässä, lenkillä, leffassa ja ihan jutellen aikaa viettäen. Baarissa käyn aika harvoin, mutta joskus harvoin sinnekin olisi kiva seuraa saada.
Arkipäivät menevät töissä ollessa ja nykyisin tulee harrastettua lähinnä kuntosalia sekä olen muutamassa vapaaehtoistoiminnassa mukana. Aikaisemmin olen harrastanut pitkään ratsastusta ja tanssia. Pidän todella paljon eläimistä, mutta omia lemmikkejä minulla ei ole. Perheelläni on kissoja ja koiria, mutta en asu enää samalla paikkakunnalla, joten niitä tulee nähtyä harvemmin. Matkusteleminen niin Suomessa kuin ulkomailla on lähellä sydäntäni ja olen iloinen, että olen viime vuosina päässyt matkustelemaan ulkomailla monissa eri Euroopan kohteissa. Luonteeltani olen mukava, ystävällinen, huumorintajuinen ja luotettava.
Sinulta toivoisin vain sitä, että olisit mukava ja luotettava sekä haluaisit aidosti tutustua uuteen ihmiseen. Jos sinulla on joitain samoja mielenkiinnon kohteita mitä minulla niin se olisi kiva, mutta mikään pakko ei ole olla. Jään odottamaan viestiäsi :)
Uusia ihmisiä elämään
tyttö92
2
90
Vastaukset
Sähköpostiosoite helpottaisi yhteydenottoa :)
- tillinen90
Hei! Jättäisitkö jonkin yhteystietosi, sähköpostin ehkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142