Olen aina ollut hieman pihalla snapchatin kavereista, mutta nyt alkoi todella ärsyttämään. Elikkäs lisäsin yhden kaveriksi snäpissä ja hän lisäsi minut takaisin. Hän katsoi mystorejani ja juteltiin myös yksityisviesteissä ja läheteltiin toisille kuvia. Enään kuitenkaan emme tee mitään näistä ja olen alkanut miettimään onkohan hän poistanut minut kavereista. Kysymys onkin, että näenkö sitä poistoa mistään?
Näkeekö kuka poisti snapchatin kavereista?
Tietämättömyys
6
37602
Vastaukset
- Kdle
Mulla ihan sama tilanne! Kumpa tietäisinki.
- Anonyymi
Jos henkilö on poistanut sinut kavereista niin et näe hänen Snap-scoreaan.
- Anonyymi
Millä tavalla
- Anonyymi
Näet sen ainakin jos laitat kyseiselle henkilölle snapin niin jos siihen tulee harmaa viiva niin on estänyt jos punanen ei ole estänyt. Näin itse ainakin huomaan.
- Anonyymi
moi mitä pitäs tehdä jos snäpischatissä on henkilö jota ei meinaa löytää vaika hakukenttä on oikein osaatko autaaa vastaa heti
- Anonyymi
Lisää henkilö bf:listan kautta, eli kamestasta vedät alaspäin ja siihen avautuu hakukenttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207