Nyt on hiukan ristiriitainen tilanne. Tyttöystävä on saanut päähänsä toivoa puhelinta joululahjaksi, eikä tässä muuten ongelmaa mutta tällä hetkellä minulla ei ole oikein siihen varaa. Koska hän pettynee jos ostan jonkun halvimman pään laitteen. Ostin tosin juuri tilanteeseeni nähden ihan liian kalliin puhelimen itselleni, joten hän antoi vähän ymmärtää että varmaan hänkin saa luurin, kun kerran minulla oli varaa tähän ensimämiseenkin. Ongelma on vain se, että hän on tällä hetkellä työssä, minä en. Kuitenkin hän luulee minun olevan rahoissani. Onhan minulla auto yms. mutta haasteena tässä on se, kuten vähemmän naiivit tietävät, että omaisuudesta lähinnä tulee kuluja eikä se auta likviditeettiin laisinkaan. Tuloja ei siis juuri ole ja visa on jo lähemmäs tapissa, ja auton kallis huolto lähtestyy. Hänellä on synttärit pian vuoden alussa, joten siinä mielessä isompi lahja kattamaan nämä molemmat olisi perusteltu. Ja ymmärrän että saatan vaikuttaa että minulla olisi rahaa, jolloin näytän pihiltä ja itsekkäältä kun en tästä huolimatta ole valmis panostamaan häneen "riittävästi".
Järkeväähän olisi antaa jokin mihin on varaa, mutta ikävä tuottaa pettymys. Ei ole hyväksi tuollainen että aletaan rakentaa oletusta ja tavallaan sidotaan lahjanantajan kädet. Lisäksi pelkään että hän nyt työssä käydessään hankkii minulle jotain kalliimpaa, joten jos en vastaa samalla mitalla niin olen pettymys. Ehkä joku lahjakortti elektroniikkaliikkeeseen olisi osa ratkaisua, toki siitä näkee summan heti suoraan.
Onko ideoita hyvästä lahjasta ja siitä miksei se ole sitä mitä toivottiin?
Mitä joululahjaksi tyttöystävälle?
joulu_ahistaa
1
67
Vastaukset
- munamies00
ota diapamia tää juttu ei ketään kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882