Hei tännekkin, ajattelin kysäistä odotellessa onko kellään kokemusia samasta.
Eli minulla syyskuussa vatsakipujen takia otetussa papassa ollut lievä muutos asc-us (eli 2), epiteelisoluatypia --> seuranta 6kk päähän.
Normi ultrassa ei löydetty mitään häikkää. Kivut jatkuivat ja päätin mennä yksityiselle ultraan marraskuun alussa (3D). Siellä löydettiin kohdun takaa jokin pyöreä kasvannainen, lisäksi kohdun seinämässä jotain. Lisäksi jossakin oli nestettä(en muista missä). Yksityisen ultrakuvien ja sanelun kanssa hain kunnalliselta sitten jatko lähetettä (rahat ei riitä enempää yksityiselle). Ja nyt on aika ensiviikolle varattu naistentautien polille, jossa tekevät taas normi ultran. Onneksi yksityiseltä antoi mukaan nuo kuvat mitä otti, niin voin ne antaa sinne sitten.
Kysymyksiä tietenkin mielessä:
Voikohan kohdun muutokset liittyä tuohon syyskuiseen papaan? Pitäisikö vaatia uutta papakoetta nyt jo otettavaksi. Ja tietenkin onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Anteeksi sekava sepustus, toivottavasti joku jaksaa lukea (ja vastata).
kiitos..
Papa, kohdussa vikaa?
2
50
Vastaukset
- juoksettavat
Olisit vaatinut myös kohdun limakalvo näytettä,pipelleä,siinä näkee kaiken solutasojen muodot .Mutta jotain on havaittukin papassa ja eikö yksityinen osannut tarkentaa mistä löydöksestä oli kyse,joku limakalvokasvannainen tai polyyppi?kystaa ym kasvainta? Ompa kummaa kun ei osattu kertoa taas tutkintaan.mä jo sanoisin että mikä mua vaivaa?
- Aloottaja
aijon yllä tuota kohdun näytettä pyytää, kiitos.
Yksityinen veikkaili vain mitä voisi olla, mutta kehotti tosiaa tähystämällä tarkentamaan vielä, mitä siellä on. Mutta, kun haluavat välttämätä kunnallisella naistenpolilla vielä kuvata itsekkin ultralla ja sitäkin aikaa tosiaan yli kuukauden odottanut. Onneksi on nuo yksityisen ottamat kuvat mukana, niin näkevät heti missä on mitäkin löytynyt...
Nopeamminhan olisi saanut tutkimuksia, jos olisi ollut varaa enemmän asioida yksityisen puolella. Mutta kun on köyhä, niin on köyhä.. Kunnallinen puoli on nyt tosiaan pompotellut ees sun taas...
Oli yksityisellä kuitenkin sitä mieltä, että kohdussa tosiaan levinnyt aika laajalle jo tuo muutos, että jos sitä yrittää leikata kivun takia pois, niin kohtu ei enää kestä synnytyksiä... :/ kiva kuulla tämmöstä 26 vuotiaana (iltatähti kun olis ollu tervetullu vielä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897